Emoční inteligence - rozvoj emočně - sociálních dovedností u dětí – Bc. Jana Kulichová
Bc. Jana Kulichová
Diplomová práce
Emoční inteligence - rozvoj emočně - sociálních dovedností u dětí
The emotional intelligence - the development of emotional - social skills of children
Anotace:
Ve své diplomové práci se věnuji tématu Emoční inteligence a možnostem rozvoje emočně sociálních dovedností u dětí. Teoretická část je složena ze dvou částí. První část je věnována pojmu emoční inteligence. Nejprve je zde uveden krátký přehled vývoje jednotlivých přístupů k pojmu inteligence a nástin počátků a východisek emoční inteligence. Dále je zde popsáno současné pojetí emoční inteligence, její …víceAbstract:
My diploma is concentrated on a subject matter of the emotional intelligence and the development possibility of children´s emotional and social skills. Theoretical part is written to two parts.The first presents an emotive intelligence conception. First of all there is a short survey of the single accesses to the emotive intelligence idea and and the outline of emotive intelligence statrs and conclusions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u4vnz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedoucí: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Barbara Strobachová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Šestifaktorový model osobnosti a emoční inteligence
Hana PANOCOVÁ -
Emoční inteligence u budoucích a stávajících speciálních pedagogů
Martina MAŇÁKOVÁ -
Emoční inteligence ve vztahu k šestidimenzionálnímu modelu osobnosti
Kamila PINKOVÁ