Emoční inteligence - rozvoj emočně - sociálních dovedností u dětí – Bc. Jana Kulichová
Bc. Jana Kulichová
Master's thesis
Emoční inteligence - rozvoj emočně - sociálních dovedností u dětí
The emotional intelligence - the development of emotional - social skills of children
Abstract:
Ve své diplomové práci se věnuji tématu Emoční inteligence a možnostem rozvoje emočně sociálních dovedností u dětí. Teoretická část je složena ze dvou částí. První část je věnována pojmu emoční inteligence. Nejprve je zde uveden krátký přehled vývoje jednotlivých přístupů k pojmu inteligence a nástin počátků a východisek emoční inteligence. Dále je zde popsáno současné pojetí emoční inteligence, její …moreAbstract:
My diploma is concentrated on a subject matter of the emotional intelligence and the development possibility of children´s emotional and social skills. Theoretical part is written to two parts.The first presents an emotive intelligence conception. First of all there is a short survey of the single accesses to the emotive intelligence idea and and the outline of emotive intelligence statrs and conclusions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u4vnz/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2010
- Supervisor: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Barbara Strobachová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Šestifaktorový model osobnosti a emoční inteligence
Hana PANOCOVÁ -
Emoční inteligence u budoucích a stávajících speciálních pedagogů
Martina MAŇÁKOVÁ -
Emoční inteligence ve vztahu k šestidimenzionálnímu modelu osobnosti
Kamila PINKOVÁ