Launching a Czech startup in the Brazilian market – Kateřina Haláková
Kateřina Haláková
Diplomová práce
Launching a Czech startup in the Brazilian market
Založení českého startupu na Brazilském trhu
Anotace:
Tato práce se zabývá brazilským podnikatelský prostředím a podmínkami, se kterými se český e-commerce startup musí vypořádat v případě expanze na toto území. Na základě posouzení braziského trhu jsou analyzovány strategie expanze pro český startup. Následuje analýza rizik, které mohou bránit v expanzi mladé společnosti. Práce je završena finanční analýzou projektu a posouzení jeho únosnosti pro danou …víceAbstract:
This Master's thesis aims to investigate the Brazilian market environment and the conditions a Czech e-commerce startup needs to face upon expansion to this territory. Based on an assessment of the Brazilian business environment, the possible modes of entry are analyzed and the most suitable is suggested to the company. This is followed by an analysis of risks which can obstruct the young company's …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58523
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Role of culture in the international expansion of IKEA
Daria Pichugina -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Expanze na čínský trh
Anh Quy TRAN -
Úspěšné expanze malých a středních firem
Kamila Nesibová -
Strategie expanze Žateckého pivovaru na zahraniční trh
Barbora Ježková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Klíčové faktory úspěchu společnosti Inditex S.A.
Denisa Lachová -
Success factors for sustainable international expansion of companies originated in the Czech Republic
Štěpán Mejzlík