Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child – Dominika ŠÁROŠI
Dominika ŠÁROŠI
Bachelor's thesis
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Comparison of English language educational methods at preschool and school age of a child
Abstract:
This bachelor thesis describes and compares the English language educational methods which are used in teaching pre-primary and primary learners English language. Further, it deals with the relationship of an educational method and the motivation of the learners to study English language.Abstract:
Bakalářská práce popisuje a srovnává výukové metody anglického jazyka využívané u žáků v předškolním a raném školním věku. Dále se také zabývá vztahem mezi typem výukové metody a motivací žáků ke studiu anglického jazyka.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Duda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠÁROŠI, Dominika. \textit{Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/yzt265/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠÁROŠI, Dominika. Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / AJ-PR
Theses on a related topic
-
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk
Světlana Baborská -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Analýza úrovně komunikačních kompetencí u dětí předškolního a raně školního věku
Jana Kopecká -
Tvorba Iy Procházkové pro děti předškolního a raně školního věku
Hana KRYLOVÁ -
Návštěvnost ZUŠ předškolními a raně školními dětmi v Hradci Králové
Tereza Müllerová -
Školní družina v rámci waldorfského vzdělávání
Gabriela Kladivová -
Moderní výukové metody v hodinách anglického jazyka na prvním a druhém stupni ZŠ
Lenka Langová -
Výukové metody v hodinách anglického jazyka ve třídách s integrovanými žáky
Lenka Langová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
5/6/2021