Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child – Dominika ŠÁROŠI
Dominika ŠÁROŠI
Bakalářská práce
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Comparison of English language educational methods at preschool and school age of a child
Abstract:
This bachelor thesis describes and compares the English language educational methods which are used in teaching pre-primary and primary learners English language. Further, it deals with the relationship of an educational method and the motivation of the learners to study English language.Abstract:
Bakalářská práce popisuje a srovnává výukové metody anglického jazyka využívané u žáků v předškolním a raném školním věku. Dále se také zabývá vztahem mezi typem výukové metody a motivací žáků ke studiu anglického jazyka.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Duda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÁROŠI, Dominika. \textit{Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/yzt265/.
Jak správně citovat práci
ŠÁROŠI, Dominika. Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk
Světlana Baborská -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Analýza úrovně komunikačních kompetencí u dětí předškolního a raně školního věku
Jana Kopecká -
Tvorba Iy Procházkové pro děti předškolního a raně školního věku
Hana KRYLOVÁ -
Návštěvnost ZUŠ předškolními a raně školními dětmi v Hradci Králové
Tereza Müllerová -
Školní družina v rámci waldorfského vzdělávání
Gabriela Kladivová -
Moderní výukové metody v hodinách anglického jazyka na prvním a druhém stupni ZŠ
Lenka Langová -
Výukové metody v hodinách anglického jazyka ve třídách s integrovanými žáky
Lenka Langová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
5. 6. 2021