Analýza komunikačnej stratégie značky Zdravý svet v Globuse – Katarína Halušková
Katarína Halušková
Master's thesis
Analýza komunikačnej stratégie značky Zdravý svet v Globuse
Analýza komunikační strategie značky Zdravý svět v Globus
Abstract:
Diplomová práce analyzuje komunikační strategii značky Zdravý svět v v řetězci prodejen Globus a její následné vyhodnocení a určení doporučení na její zlepšení. Zaměřuje se na situační analýzu značky Zdravý svět, včetně zkoumání konkurenčního prostředí, rozboru marketingového mixu a nástrojů použitých v rámci komunikačního mixu. Práce obsahuje vlastní výzkum v podobě dotazníku, jehož cílem bylo prozkoumat …moreAbstract:
The goal of this diploma thesis is to analyse the communication strategy of the brand Zdravý svet in Globus and to offer recommendations for improvement. The thesis focuses on the analysis of the brand Zdravý svet, its competitors and assess its marketing mix and the tools used in communication mix. The research was conducted through a survey. The aim was to examine the brand awareness of the target …moreAbstract:
Diplomová práca analyzuje komunikačnú stratégiu značky Zdravý svet v Globuse a jej následné vyhodnotenie a určenie odporúčaní na jej zlepšenie. Zameriava sa na situačnú analýzu značky Zdravý svet, vrátane skúmania konkurenčného prostredia, rozboru marketingového mixu a nástrojov použitých v rámci komunikačného mixu. Práca obsahuje vlastný výskum v podobe dotazníka, ktorého cieľom bolo preskúmať povedomie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75269
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2019
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Milan Postler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75269
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Komunikační strategie hokejového klubu
Peter Bustin -
Komunikační strategie
Miriama Janyíková -
Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku
Patrícia Dubovská -
Komunikační strategie projektu
Iveta Kľúčiková -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich -
Projekt komunikační strategie firmy XY
Anna CHOCHOĽÁKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků