Katarína Halušková

Master's thesis

Analýza komunikačnej stratégie značky Zdravý svet v Globuse

Analýza komunikační strategie značky Zdravý svět v Globus
Abstract:
Diplomová práce analyzuje komunikační strategii značky Zdravý svět v v řetězci prodejen Globus a její následné vyhodnocení a určení doporučení na její zlepšení. Zaměřuje se na situační analýzu značky Zdravý svět, včetně zkoumání konkurenčního prostředí, rozboru marketingového mixu a nástrojů použitých v rámci komunikačního mixu. Práce obsahuje vlastní výzkum v podobě dotazníku, jehož cílem bylo prozkoumat …more
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to analyse the communication strategy of the brand Zdravý svet in Globus and to offer recommendations for improvement. The thesis focuses on the analysis of the brand Zdravý svet, its competitors and assess its marketing mix and the tools used in communication mix. The research was conducted through a survey. The aim was to examine the brand awareness of the target …more
Abstract:
Diplomová práca analyzuje komunikačnú stratégiu značky Zdravý svet v Globuse a jej následné vyhodnotenie a určenie odporúčaní na jej zlepšenie. Zameriava sa na situačnú analýzu značky Zdravý svet, vrátane skúmania konkurenčného prostredia, rozboru marketingového mixu a nástrojov použitých v rámci komunikačného mixu. Práca obsahuje vlastný výskum v podobe dotazníka, ktorého cieľom bolo preskúmať povedomie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2019
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75269

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod