Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví – Bc. David Srb
Bc. David Srb
Diplomová práce
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
Sensory marketing and its influence on Czech consumers depending on gender
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku smyslového marketingu v kontextu genderu. Jejím cílem bylo ověřit, zda (a případně jak) ženy a muži na smyslový marketing a související podněty reagují a také jakým způsobem se příp. odlišuje jejich nákupní chování. Za tímto účelem byl realizován kvantitativní výzkum (dotazníkové šetření) a provedena statistická analýza dat (deskriptivní statistika, korelační …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of sensory marketing in the context of gender. Its aim was to verify whether (and how) women and men react to sensory marketing and related stimuli, as well as how their purchasing behavior may differ. For this purpose, a quantitative research (survey) was conducted and statistical data analysis was performed (descriptive statistics, correlation analysis - chi-square …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tkylh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Lusine Grigoryan -
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
Adriana Starostová -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Smyslové vnímání složek kančího pachu u spotřebitelů v České republice.
Hana Průchová