Space management vybraného obchodního řetězce – Ondřej PICKA
Ondřej PICKA
Bakalářská práce
Space management vybraného obchodního řetězce
Space management of a retail
Anotace:
Práce se zabývá zjištěním, co nejvíce ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků, jejich spokojenost s dispozičním řešením prodejny a srovnání současného a nového modelu. K porozumění problematiky space managementu a jeho oblastí je první část práce věnována základním zásadám space managementu, typům spotřebitelů, nákupnímu chování, merchandisingu a dispozičnímu řešení. V druhé části se předložená práce …víceAbstract:
The work deals with the most influence of the purchasing decisions of customers, their satisfaction with the store layout and comparison between present model and the new model. The first part of the work is about the problems of space management and its parts and is contained from the basic principles of space management, types of consumer purchasing behaviour, merchandising and store layout. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PICKA, Ondřej. Space management vybraného obchodního řetězce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Dispoziční řešení bytu a jeho barevnost
Jana Baráková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Pavla Lovčí -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Komparace nákupní atmosféry retailu v českém a ruském prostředí
Nikita Doronin -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Veronika CINÁDROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Jan MILAN
Název
Vložil
Vloženo
Práva