Karolína NOHEJLOVÁ

Diplomová práce

Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku)

Russian and Czech Terminology of the Marketing Field (Analysis of the Vocabulary and Compilation of Dictionary)
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá komparací české a ruské terminologie z oblasti marketingu. Cílem práce je analýza excerpovaného lexikálního materiálu a sestavení terminologického glosáře. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, z nichž každá obsahuje další podkapitoly. V samotném závěru práce je vložen česko-ruský a rusko-český terminologický glosář.
Abstract:
The diploma thesis deals with comparing in between Czech and Russian terminology of marketing. The aim of this work is the analysis of lexical material and compiling glossary of marketing terminology. The thesis is divided into theoretical and practical part. Each part is subdiviled into several subchapters. The Czech-Russian and Russian-Czech glossary of terminology is compiled at the end of the work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOHEJLOVÁ, Karolína. Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku). Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta