Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize – Sabina Vrabcová
Sabina Vrabcová
Master's thesis
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Abstract:
The aim of this thesis is to bring a better understanding of the Public Service Media and its practical use. This work focuses on the role of Public Media in Czech society, the role they have, the laws that govern them, and where they come from. Funding for Public Service Media varies throughout all European countries, having Czech media get its funding primarily through license fees.The practical …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRABCOVÁ, Sabina. \textit{Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/z09kvs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Unmasking Greenwashing: Analysis of Corporate Communication Practices and Regulatory Framework
Béatrice KOUBAYOVÁ -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
The Development of Media in the 20th century
Rustam Makhmudov
Názov
Vložil
Vložené
Práva