Bc. Petra HOLUBOVÁ

Bakalářská práce

Die Werbesprache - Anglizismen in den deutschen und tschechischen Werbespots

Language of advertisement - Anglicisms in German and Czech advertisement spots
Abstract:
I deal in my Bachelor thesis with Anglicisms appearing in the advertisements in the Czech and German magazine Bravo. The theoretical part defines basic expressions in the field of advertisement and marketing and describes advantages and disadvantages of particular me-dia used for advertising. The next part is devoted to Anglicisms and their derivation and adaptation onto Czech and German languages …více
Abstract:
In dieser Bachelorarbeit beschäftige ich mich mit Anglizismen in Anzeigen in der tschechi-schen und deutschen Zeitschrift Bravo. Im theoretischen Teil werden die Grundbegriffe aus dem Bereich Werbung und Marketing sowie Werbesprache definiert und Vor- und Nachteile einzelner für Insertion angewendeter Medien beschrieben. Der zweite Teil wid-met sich den Anglizismen, ihrer Entlehnung und Adaptation …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor: 14005

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLUBOVÁ, Petra. Die Werbesprache - Anglizismen in den deutschen und tschechischen Werbespots. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.