Kultura her jako předmět nabídky marketingové komunikace – Bc. Anna Krejčí
Bc. Anna Krejčí
Diplomová práce
Kultura her jako předmět nabídky marketingové komunikace
Game culture as a subject of marketing communication offer
Anotace:
Tato studie zkoumá vztah mezi marketingovou komunikací a herní kulturou. Zaměřuje se na to, jak marketingové strategie ovlivňují videoherní průmysl. Cílem studie je poskytnout vhled pro vývojáře her a marketéry, aby mohli vytvářet etické a zodpovědné marketingové kampaně, které podporují pozitivní a inkluzivní herní kulturu. Výzkum analyzuje vybrané herní marketingové kampaně s cílem identifikovat …víceAbstract:
This study examines the relationship between marketing communication and gaming culture, focusing on how marketing strategies impact the video game industry. The study aims to provide insights for game developers and marketers to create ethical and responsible marketing campaigns that promote a positive and inclusive gaming culture. The research will analyze selected gaming marketing campaigns to identify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
- Oponent: Jiří Zelený, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva