Kultura her jako předmět nabídky marketingové komunikace – Bc. Anna Krejčí
Bc. Anna Krejčí
Master's thesis
Kultura her jako předmět nabídky marketingové komunikace
Game culture as a subject of marketing communication offer
Abstract:
Tato studie zkoumá vztah mezi marketingovou komunikací a herní kulturou. Zaměřuje se na to, jak marketingové strategie ovlivňují videoherní průmysl. Cílem studie je poskytnout vhled pro vývojáře her a marketéry, aby mohli vytvářet etické a zodpovědné marketingové kampaně, které podporují pozitivní a inkluzivní herní kulturu. Výzkum analyzuje vybrané herní marketingové kampaně s cílem identifikovat …moreAbstract:
This study examines the relationship between marketing communication and gaming culture, focusing on how marketing strategies impact the video game industry. The study aims to provide insights for game developers and marketers to create ethical and responsible marketing campaigns that promote a positive and inclusive gaming culture. The research will analyze selected gaming marketing campaigns to identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
- Reader: Jiří Zelený, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČÍ, Anna. \textit{Kultura her jako předmět nabídky marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/z0ifpt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights