Vojtěch Šedivec
Master's thesis
Marketingový plán penzionu
Marketing plan of guest house
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem penzionu U Zlatého jelena v Žinkovech na jižním Plzeňsku. Hlavním cílem práce je sestavit marketingový plán penzion se všemi jeho nezbytnými částmi. Dílčí cíl práce je analyzovat penzion a jeho prostředí. Práce je rozdělena do 4 částí. První část je teoretická a přibližuje některé důležité pojmy cestovního ruchu. Na ní navazuje další teoretická část …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing plan of the guest house U Zlatého jelena in Žinkovy in the southern Pilsen region. The main aim of the thesis is to create a feasible marketing plan with all its necessary parts. The partial aim of the thesis is to analyze the pension and its environment. Thesis is divided into 4 parts. The first part is theoretical and approaches some important terms of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2018
- Vedúci: Jarmila Indrová
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Analýza strategických plánů vybraných měst a obcí Ústeckého kraje s důrazem na cestovní ruch
Kamila HRDLIČKOVÁ -
Influencer marketing jako podporný nástroj pro udržitelný cestovní ruch
Sofia Paveleková -
Domácí cestovní ruch starší generace Z ze Zlínského kraje po pandemii covidu-19
Mikuláš BARTOŠÍK