Bc. Jana Andělová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace malých léčebných lázní

Marketing Communication of Small Curative Spas
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci malých léčebných lázní. Práce je zaměřena na marketingový a komunikační mix konkrétního lázeňského subjektu. V návaznosti k tématu jsou řešeny cílové skupiny lázeňské péče a s nimi spojená problematika zdravotních pojišťoven. V závěru práce je provedeno dotazníkové šetření na zjištění efektivity marketingových nástrojů z pohledu klientů zvoleného lázeňského …více
Abstract:
The submitted thesis is devoted to the marketing communication of small spas. The thesis is concentrated on marketing and communication mix of concrete spa subject. In relation to the subject there are solved a target groups of the spa care as well as the problems of health insurance companies. In the final part there is accomplished a survey to identify the effectiveness of marketing tools from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace