Úlohy ve formátu Concept Cartoons jako doplněk učebnic matematiky – Bc. Adam ČECH
Bc. Adam ČECH
Diplomová práce
Úlohy ve formátu Concept Cartoons jako doplněk učebnic matematiky
Concept Cartoons tasks as a complement to mathematical textbooks
Anotace:
Tato práce se zabývá úlohami ve formátu Concept Cartoons. V práci je uvedeno využití úloh během výuky matematiky na druhém stupni základní školy. Kvalitativní výzkum vedl ke zjištění problémových témat učiva matematiky. Sesbíraná data byla využita k tvorbě nových úloh ve formátu Concept Cartoons, které jsou obsahem této práce. Nové úlohy byly vyzkoušeny v praxi. Práce může posloužit pro učitele jako …víceAbstract:
This work deals with tasks in the Concept Cartoons format. The work presents the use of tasks during the teaching of mathematics at the second stage of primary school. Qualitative research led to the identification of problematic topics in the mathematics curriculum. The collected data were used to create new tasks in the Concept Cartoons format, which are the content of this work. The new tasks were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Libuše Samková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECH, Adam. Úlohy ve formátu Concept Cartoons jako doplněk učebnic matematiky. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Mn-Chn
Práce na příbuzné téma
-
Využití concept cartoons při práci s chybou v matematice na 1. stupni ZŠ
Eva VLČOVÁ -
Využití Concept Cartoons pro zjištění úrovně žákovského porozumění zlomkům na základní škole
Jana Fráňová -
Analýza žákovských řešení matematických úloh jako příprava na tvorbu úloh ve formátu Concept Cartoons
Jana ZELENKOVÁ -
Využití metody Concept Cartoons v tématu Směsi a jejich složení na základní škole
Eliška Mrázková -
Využití metody concept cartoons ve výuce fyziky
Markéta ŠŤASTNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva