Strategická analýza podniku Linea Nivnice, a.s. – Nikol Pucholtová
Nikol Pucholtová
Bakalářská práce
Strategická analýza podniku Linea Nivnice, a.s.
Strategic analysis of the company Linea Nivnice, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení akciové společnosti Linea Nivnice, na základě získaných poznatků z analýz, a z toho vyplývající strategická doporučení pro zlepšení výsledků podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní metody strategické analýzy. Dále pak v praktické části budou tyto metody aplikovány a výsledkem jednotlivých analýz …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the company Linea Nivnice, a. s. on the basis of knowledge gained from analyses and the resulting strategic recommendations for improving the company's results. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part explains the basic methods of strategic analysis. Thereafter, in the practical part, these methods will be applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Petra Štamfestová
- Oponent: Gabriel Slanicay
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86947
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova