Tutoring- nástroj primárnej prevencie na základnej škole – Bc. Marek HODEK
Bc. Marek HODEK
Diplomová práce
Tutoring- nástroj primárnej prevencie na základnej škole
Tutoring- a primary prevention tool at an elementary school
Anotace:
Témou diplomovej práce je kvalitatívna evaluácia tutoriálneho systému ako nástroja primárnej prevencie rizikového správania sa u detí základných škôl. Teoretické kapitoly sú venované popisu fenoménu menom tútoring, ktorý nie je na slovenských základných školách bežným javom, ako aj celkovému rozboru rizikového správania sa a zhrnutiu možností primárnej prevencie proti nemu. Pre účely výskumného prieskumu …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is a qualitative evaluation of the tutorial system as a tool for primary prevention of risky behavior in primary school children. Theoretical chapters are devoted to the description of the phenomenon called tutoring, which is not common in Slovak primary schools, as well as to the overall analysis of risky behavior and a summary of the possibilities of primary prevention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HODEK, Marek. Tutoring- nástroj primárnej prevencie na základnej škole. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vojenské zařízení Květná - význam mediální kauzy pro rozvoj geografického myšlení žáků na základní škole
Jan Stodola -
Rozvoj klíčových kompetencí na Waldorfské základní škole s ohledem na estetickou výchovu
Kamila Zejdová -
Udržitelný rozvoj ve výuce výchovy ke zdraví
Jakub Reischl -
Rozvoj silných stránek dětí na prvním stupni základní školy
Eliška Němečková -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s poruchou autistického spektra v běžné třídě základní školy
Martina Thonová -
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Tereza Holzerová -
Rozvoj grafomotoriky žáků 1. ročníku ZŠ a náprava grafomotorických obtíží
Leona Krupicová -
Rozvoj informatického myšlení u žáků ZŠ
Vojtěch Viesner
Název
Vložil
Vloženo
Práva