Využití datové analytiky pro získání informací o zákaznících v reálné společnosti – Martin Milton
Martin Milton
Master's thesis
Využití datové analytiky pro získání informací o zákaznících v reálné společnosti
Utilizing data analytics to gain customer insights in a real-world company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá reálnou úlohou využití datové analytiky, pro tvorbu rozšířeného řešení segmentace zákazníků na základě RFM modelu, ve společnosti poskytující informační systémy podnikům gastronomického průmyslu. Hlavním cílem práce je vytvoření algoritmu segmentace zákazníků ve společnosti dle jejích požadavků. Pro dosažení hlavního cíle bylo využito metodiky CRISP-DM, která zahrnuje …moreAbstract:
This thesis addresses a practical application of data analytics, specifically the development of an advanced customer segmentation solution based on the RFM model, for a company that provides information systems to businesses in the gastronomy industry. The primary objective of this work is to create a customer segmentation algorithm tailored to the specific needs of the company. The CRISP-DM methodology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90925
Thesis defence
- Date of defence: 11. 10. 2023
- Supervisor: Jan Mittner
- Reader: Ota Novotný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90925
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Informační systémy a technologie / Business Intelligence
Theses on a related topic
-
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva