Bc. Karolína PTÁČKOVÁ

Master's thesis

Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň

Indoor advertising research in shopping centres in the city of Pilsen
Abstract:
Cílem této diplomové práce je realizace výzkumu vnitřní reklamy ve vybraných nákupních centrech v Plzni, a to na základě shrnutí dostupných poznatků z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na indoor reklamu v obchodních centrech, z oblasti marketingového výzkumu, a dále pak na základě pečlivě sestaveného návrhu výzkumného šetření. Metodami výzkumu je tedy jednak studium sekundárních zdrojů, …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is implementation of indoor advertising research in shopping centres in the city of Pilsen with suggesting measures to optimize researched situation. There are a summarization of available knowledge in the field of marketing communication focoused on indoor advertising in shopping centres, other summarization of available knowladge in the field of marketing research and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PTÁČKOVÁ, Karolína. Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/