Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň – Bc. Karolína PTÁČKOVÁ
Bc. Karolína PTÁČKOVÁ
Diplomová práce
Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň
Indoor advertising research in shopping centres in the city of Pilsen
Anotace:
Cílem této diplomové práce je realizace výzkumu vnitřní reklamy ve vybraných nákupních centrech v Plzni, a to na základě shrnutí dostupných poznatků z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na indoor reklamu v obchodních centrech, z oblasti marketingového výzkumu, a dále pak na základě pečlivě sestaveného návrhu výzkumného šetření. Metodami výzkumu je tedy jednak studium sekundárních zdrojů, …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is implementation of indoor advertising research in shopping centres in the city of Pilsen with suggesting measures to optimize researched situation. There are a summarization of available knowledge in the field of marketing communication focoused on indoor advertising in shopping centres, other summarization of available knowladge in the field of marketing research and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PTÁČKOVÁ, Karolína. Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt novostavby obchodního centra v rozsahu projektu pro provedení stavby
David Pekárek -
Studie vlivu areálu obchodního centra v území a jeho vliv na zajištění vnitřní bezpečnosti a veřejného pořádku
Kovář Kovář -
Revitalizace areálu bývalého obchodní centra v Ostravě - Svinově
Jakub Gelnar -
Místní provozní bezpečnostní předpis pro silniční dopravu v areálu obchodního centra
Filip Dobeš -
Analýza spotřebitelského chování při výběru nákupního centra v Ostravě
Alena Stáhalíková -
Trh maloobchodných nehnuteľností - obchodní centra v České republice
Martina Kvasnová -
Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
Milena Wetterová -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Slobodan Ubović