Pohádkoterapie pro děti v hodinách angličtiny – Bc. Magdalena Bočková
Bc. Magdalena Bočková
Bakalářská práce
Pohádkoterapie pro děti v hodinách angličtiny
Therapeutic storytelling for children in English lessons
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „Pohádkoterapie pro děti v hodinách angličtiny“ jako možnost pro učitele podpořit dobré chování v anglické školce s využitím storytellingu a jiných terapeutických metod, například biblioterapie a arteterapie. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje klíčová slova, o kterých se pojednává v této práci a také podává informaci o storytellingu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic “Therapeutical storytelling as a tool to promote good behaviour for children in English lessons” as an opportunity for teachers to promote good behaviour in English kindergarten using storytelling and other therapeutic approaches, for example, bibliotherapy and art therapy. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines the key …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/reshf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
English Language Course for Super Young Learners in Kindergarten
Kateřina Géčová -
Preparatory Course of English for Young Learners
Henrieta Furiková -
The Benefits of Shared Reading with Young Learners in English Language Acquisition
Kateřina Doležalová -
Improving Young Learners‘ English pronunciation in primary education
Rozalie Chromčáková -
Music education and its influence on young learners of English
Veronika Břoušková -
Young Learners Developing English Language Skills Using Duolingo
Alžběta Kučerová -
Teaching English to Young Learners: Looking at Pronunciation
Mojmír Houdek -
Teaching English to Young Learners Using Visual Aids
Tereza Kudelová