Jan Zipser

Diplomová práce

Politický marketing krajských voleb 2016

Political marketing of regional elections in 2016
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá politickým marketingem a jeho uplatněním ve volbách do krajských zastupitelstev v roce 2016. Cílem diplomové práce bylo analyzovat volební kampaně politických stran a hnutí z hlediska politického marketingu a teorie voleb druhého řádu. Na otázky a hypotézy spojené s tématem politického marketingu a volebních programů práce odpovídá, že volební programy odpovídaly …více
Abstract:
Presented master´s thesis deals with the topic of political marketing and its application during the regional elections in 2016. The objective of master´s thesis was to analyse election campaigns of political parties and movements on the basis of political marketing and second order elections theory. In most cases election programmes emphasised local topics and were different among each other. At the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Jan Švec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81244