Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku – Tomáš MARCHOVSKÝ
Tomáš MARCHOVSKÝ
Bakalářská práce
Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku
Diagnostic methods in the work of practical teaching and vocational training
Anotace:
Obsahem práce je hodnocení metod pedagogické diagnostiky, její místo v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku a poznávání žáka v rámci diagnostického procesu. V praktické části je uvedeno užití jedné z metod diagnostiky ve formě případové studie. Dále jsou zde uvedeny výsledky vlastního šetření v oblasti autodiagnostiky učitele a jejího vyhodnocení v jednotlivých dimenzích.Abstract:
The content of the work is the evalution of diagnostic methods, its place in the work of the on-the-job training and vocational training and learning about the pupil in the diagnostic proces. In the practical part of the stated use one of the methods of diagnostics in the form of case studies. Then there are the results of own investigations in the field of teacher and its the self-test evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARCHOVSKÝ, Tomáš. \textit{Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/z1c796/.
Jak správně citovat práci
MARCHOVSKÝ, Tomáš. Metody pedagogické diagnostiky v práci učitele praktického vyučování a odborného výcviku . Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení výchovně vzdělávacích činností a procesů v odborném vzdělávání v rezortu Ministerstva vnitra (v podmínkách Vyšší policejní školy a Střední policejní školy MV v Holešově)
Pavel NOVÁK -
České gymnázium v Uherském Hradišti a jeho učitelé v letech 1884-1914
Helena Minaříková -
Komparace cílů,prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Německu
Táňa Hřibová -
Učitelem v malotřídní škole
Kateřina Pilerová -
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Pedagogická diagnostika žáka se speciálními potřebami z pohledu asistenta pedagoga
Dominika SILOVSKÁ -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Pedagogická diagnostika při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Lenka ŠEJDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva