Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu – Mgr. Petra Barčáková
Mgr. Petra Barčáková
Master's thesis
Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu
The influence of advertising visualization to production of ideas of the product attributes being advertised
Abstract:
Thesis deals with the influence of advertising visualization to production of ideas of the product attributes being advertised. The aim of work is to explore the perception of print advertisement for parfume and the creation of ideas about fragrance. The research work is based on the assumption that the visual background of ad is made up of objects that carry meaning. This meaning we are able to perceive …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá vplyvom reklamného vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu. Cieľom práce je prebádanie vnímania printovej reklamy na parfumy a jej vytvorenie predstavy vône. Práca vychádza z predpokladu, že pozadie reklamného vizuálu je tvorené objektami, ktoré sú nositeľmi významu. Tento význam sme schopný vnímať a pracovať s ním v rámci vizuálnej hry reklamy …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k7k0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedúci: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jiří Čeněk, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.