Mgr. Petra Barčáková

Diplomová práce

Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu

The influence of advertising visualization to production of ideas of the product attributes being advertised
Abstract:
Thesis deals with the influence of advertising visualization to production of ideas of the product attributes being advertised. The aim of work is to explore the perception of print advertisement for parfume and the creation of ideas about fragrance. The research work is based on the assumption that the visual background of ad is made up of objects that carry meaning. This meaning we are able to perceive …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá vplyvom reklamného vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu. Cieľom práce je prebádanie vnímania printovej reklamy na parfumy a jej vytvorenie predstavy vône. Práca vychádza z predpokladu, že pozadie reklamného vizuálu je tvorené objektami, ktoré sú nositeľmi významu. Tento význam sme schopný vnímať a pracovať s ním v rámci vizuálnej hry reklamy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jiří Čeněk, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.