Cyril Pimek

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Coca Cola v České Republice

Marketing strategy of The Coca Cola Company in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Coca Cola na českém trhu. Teoretická část zahrnuje obecný popis marketingu, marketingového mixu, typů médií a popis společnosti jak z historického hlediska, tak v současnosti. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit charakteristiky nákupního chování respondentů v oblasti kolových nápojů, jejich názor na současnou …více
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of the company on the Czech market. The theory comprises a general description of marketing, marketing mix, types of media and a description of the company from both historical and current point of view. A survey has been conducted with the aim of determination of the shopping characteristics of the respondents drinking carbonated soft drinks, their opinion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
  • Vedoucí: Vladimíra Filipová
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79491