Marketingová strategie firmy Coca Cola v České Republice – Cyril Pimek
Cyril Pimek
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Coca Cola v České Republice
Marketing strategy of The Coca Cola Company in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Coca Cola na českém trhu. Teoretická část zahrnuje obecný popis marketingu, marketingového mixu, typů médií a popis společnosti jak z historického hlediska, tak v současnosti. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit charakteristiky nákupního chování respondentů v oblasti kolových nápojů, jejich názor na současnou …víceAbstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of the company on the Czech market. The theory comprises a general description of marketing, marketing mix, types of media and a description of the company from both historical and current point of view. A survey has been conducted with the aim of determination of the shopping characteristics of the respondents drinking carbonated soft drinks, their opinion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Vladimíra Filipová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79491
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Návrh strategie rozšíření produktu Kofola na rakouský trh
Eva Klímová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Coca-Cola
Nadezhda Kolesnik -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market
Maria Shkurenko -
Analýza komunikační strategie firmy Coca-Cola v České republice
Ondřej Slivka -
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Tereza Hejnová