Bc. Zuzana Bartošková

Diplomová práce

Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín

Chování spotřebitele při nákupu potravin
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s potravinami. Hlavním cílem je subjektům působícím na českém trhu s potravinami navrhnout taková doporučení, která by mohla vést ke zefektivnění marketingové komunikace a zvýšení prodejů. Literární rešerše je zaměřena na problematiku spotřebitelského chování na trhu s potravinami v kamenných prodejnách i na internetu. Situační analýza poskytuje …více
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in the grocery market. The aim of the thesis is to propose recommendations to subjects operating in the Czech grocery market that could lead to more effective marketing communication and increased sales. The literary review is focused on the issues of consumer behavior in the grocery market when buying in stores and on the Internet, even during the COVID …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá správaním spotrebiteľa na trhu s potravinami. Hlavným cieľom je subjektom pôsobiacim na českom trhu s potravinami navrhnúť také odporúčania, ktoré by mohli viesť k zefektívneniu marketingovej komunikácie a zvýšeniu predajov. Literárna rešerš je zameraná na problematiku spotrebiteľského správania na trhu s potravinami v kamenných predajniach aj na internete, a to aj počas …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace