Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín – Bc. Zuzana Bartošková
Bc. Zuzana Bartošková
Master's thesis
Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín
Chování spotřebitele při nákupu potravin
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s potravinami. Hlavním cílem je subjektům působícím na českém trhu s potravinami navrhnout taková doporučení, která by mohla vést ke zefektivnění marketingové komunikace a zvýšení prodejů. Literární rešerše je zaměřena na problematiku spotřebitelského chování na trhu s potravinami v kamenných prodejnách i na internetu. Situační analýza poskytuje …viacAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in the grocery market. The aim of the thesis is to propose recommendations to subjects operating in the Czech grocery market that could lead to more effective marketing communication and increased sales. The literary review is focused on the issues of consumer behavior in the grocery market when buying in stores and on the Internet, even during the COVID …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá správaním spotrebiteľa na trhu s potravinami. Hlavným cieľom je subjektom pôsobiacim na českom trhu s potravinami navrhnúť také odporúčania, ktoré by mohli viesť k zefektívneniu marketingovej komunikácie a zvýšeniu predajov. Literárna rešerš je zameraná na problematiku spotrebiteľského správania na trhu s potravinami v kamenných predajniach aj na internete, a to aj počas …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Práce na příbuzné téma
-
Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami.
Katarína Horáková -
Správanie spotrebiteľa na trhu s nábytkom
Filip Rosipal -
Správanie spotrebiteľa na trhu s kávou v ČR
Martin Jurkovič -
Správanie spotrebiteľa na trhu bezlepkových výrobkov
Nikola Pátková -
Správanie spotrebiteľa pri nákupe cukroviniek vo vybranej lokalite
Lucie Červáková -
Analýza faktorů ovlivňujících nákupní chování knih na internetu
Simona Gavendová -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová