Jiří Mikel
Bakalářská práce
Podniková strategie
Business strategy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout možnosti, jak zlepšit strategické řízení vybrané značky. V teoretické části se budu zabývat praktickými a teoretickými možnostmi a limity aplikace techniky strategického řízení značky. V praktické části analyzuji vybranou značku pomocí určení její identity, marketingového mixu a analýzy SWOT. V návrhové části zjistím image značky CONTIMEX a navrhnu možná řešení pro …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to suggest ways how to improve the strategic management of a selected brand. In the theoretical part I will deal with practical and theoretical possibilities and limits of application of the technique of strategic brand management. In the practical part, I analyze the selected brand by determining its identity, marketing mix and SWOT analysis. In the design part, I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová