Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku – Bc. Tomáš DVOŘÁK
Bc. Tomáš DVOŘÁK
Master's thesis
Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku
Principles of formation of the marketing mix in selected commercial company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zásadami tvorby marketingového mixu a cílem práce je na základě principů marketingové činnosti navrhnout postup tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku. Pro diplomovou práci byl vybrán podnik, který se věnuje prodeji, půjčovně, bazaru a servisu lyžařského vybavení. V první části práce je realizována analýza tvorby marketingového mixu ve vybraném podniku a …moreAbstract:
The thesis deals with the principles of making marketing mix and the goal is to design process of making marketing mix in selected company by using the principles of marketing activities. The selected company is engaged in the sale, rental, bazaar and service of ski equipment. The first part is about the realization of the analysis of the marketing mix and the results explain why it would be reasonable …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Tomáš. \textit{Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/z1mbsk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁK, Tomáš. Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Obchodní podnikání
Theses on a related topic
-
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu
Polina Verzunova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí
Jaroslav HRON -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights