Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR – Alena Bělíčková
Alena Bělíčková
Diplomová práce
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Analysis of Shopping Behavior by Fast Moving Consumer Goods in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou nákupního chování u rychloobrátkového zboží v České republice a positioningem vybraných obchodních řetězců. Cílem práce je sledování míry korespondence nákupního chování zákazníků jednotlivých vybraných obchodních řetězců a positioningu těchto řetězců. Analýza nákupního chování je založena na dotazníkovém šetření na reprezentativním vzorku 4000 respondentů. Nákupní chování …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of FMCG (fast-moving-consumer-goods) shopping behavior and the retail chain positioning. The aim of the thesis is to evaluate the correspondence of the shopping behavior and the retail chain positioning for given retail chains. The analysis of shopping behavior is based on the questionnaire based on the representative sample of 4000 respondents. The shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47394
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv CSR aktivit potravinových řetězců na nákupní chování mileniálů
Veronika Křížková -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Mobilní aplikace obchodních řetězců a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michaela Móroczová -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Privátní značky společnosti Tesco Stores a jejich vliv na nákupní chování
Anna Dvořáková -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová