Analýza prostředí podnikatelského subjektu – Daniela HRADILOVÁ
Daniela HRADILOVÁ
Bakalářská práce
Analýza prostředí podnikatelského subjektu
The analysis of the environment of a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku společnosti BERGER BOHEMIA a. s. za použití více analytických metod. Práce se zabývá finančním zdravím organizace za určité období. Autor také analyzuje podnikové zdroje, které slouží jako podklad pro metodu VRIO. Tato metoda se snaží vyčlenit takové zdroje, které představují trvale konkurenční výhodu. Dále se v práci provádí …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to conduct a comprehensive analysis of the external and internal environment of the organization BERGER BOHEMIA a. s. using many various analytical tools. The research begins by assessing the financial standing of the organization and analysing its financial performance over a set period. The VRIO and Porter's five forces analysis help to identify the company's core competencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milena Hasalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRADILOVÁ, Daniela. Analýza prostředí podnikatelského subjektu. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová