Petra Janečková
Diplomová práce
Vstup firmy na zahraniční trh
Company enters a foreign market
Anotace:
Cílem práce bylo analyzovat podmínky vstupu společnosti Holidays Czech Airlines na islandský trh, konkrétně zavedení přímého leteckého spojení z Prahy do Keflavíku. Práce je rozdělena do šesti částí, v nichž postupně věnuji pozornost jak teoretickým předpokladům pro vstup firem na zahraniční trh, tak praktické části. V první kapitole popisuji obecné důvody, které společnost vedou k zahraniční expanzi …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to describe the conditions of entry Holidays Czech Airlines the Icelandic market, specifically the establishing of direct air service from Prague to Keflavik. The thesis is divided into six chapters, which are devoted to both theoretical expectations for companies entering foreign markets, and practical sections. The general reasons which lead a company to expansion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: František Drozen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31456
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Expanze e-shopu na zahraniční trh
Ševela Ševela -
Strategie expanze české firmy na vybraný zahraniční trh
Petr Dlouhý -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák -
Expansion to Foreign Market
Daria Dzugan -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová -
Expanze společnosti Expando na vybraný zahraniční trh
Jana Doubková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Expanze podniku na zahraniční trh
Jan Jonáš