Bc. Michal Kuba

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Téma bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu v konkrétním podniku“. Práce se zabývá marketingovým mixem společnosti XYZ, SE, která se zabývá prodejem a distribucí koupelnového vybavení, obkladů, dlažeb a kuchyňského vybavení. Cílem práce je analýza jednotlivých zdrojů marketingového mixu, zjištění případných nedostatků a návrh vylepšení. Práce je rozdělena na teoretickou část a část praktickou …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is "Analysis of marketing mix in a particular company". The work deals with the marketing mix of company XYZ, SE, which deals with the sale and distribution of bathroom equipment, tiles, floor tiles and kitchen equipment. The aim of the thesis is to analyze the individual sources of the marketing mix, to identify possible shortcomings and to propose improvements. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
  • Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
  • Oponent: Ing. Jana Kovaříková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku