Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Michal Kuba
Bc. Michal Kuba
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Téma bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu v konkrétním podniku“. Práce se zabývá marketingovým mixem společnosti XYZ, SE, která se zabývá prodejem a distribucí koupelnového vybavení, obkladů, dlažeb a kuchyňského vybavení. Cílem práce je analýza jednotlivých zdrojů marketingového mixu, zjištění případných nedostatků a návrh vylepšení. Práce je rozdělena na teoretickou část a část praktickou …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is "Analysis of marketing mix in a particular company". The work deals with the marketing mix of company XYZ, SE, which deals with the sale and distribution of bathroom equipment, tiles, floor tiles and kitchen equipment. The aim of the thesis is to analyze the individual sources of the marketing mix, to identify possible shortcomings and to propose improvements. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xg8km/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Oponent: Ing. Jana Kovaříková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova