Lukáš Běhal

Master's thesis

Typologie chování zákazníků na trhu notebooků

Typology of Consumer Behaviour on the Laptop Market
Anotácia:
V současné době patří notebooky mezi často využívaná elektronická zařízení. Cílem této diplomové práce je proto zjistit aktuální situaci na trhu s notebooky na území České republiky a navrhnout vhodná opatření, která pomohou obchodníkům získat nové zákazníky. Pro výzkum bylo využito dotazníkového šetření. Pomocí výsledků z dotazníků byla následně provedena faktorová analýza, která pomohla odhalit 3 …viac
Abstract:
Nowadays laptops are more using electronic device then in past. The meaning of this thesis is determine of current state of the market with laptops in the Czech Republic and propose appropriate measures, which help to traders find a new customers. For the research had been used a survey. Thanks to results from survey has been determined 3 factors, which influencing Czech consumers. These factors are …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
  • Vedúci: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Lukáš Klapil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod