Marketingová strategie společnosti Student Agency na českém trhu – Jana Šrutková
Jana Šrutková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Student Agency na českém trhu
Marketing strategy of Student Agency company on the czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Student Agency k.s. na českém trhu. Aby firma mohla na trhu dobře fungovat, je třeba, aby si soustavně stanovovala své strategické, ale také operativní a dílčí cíle, které pomocí různých marketingových nástrojů je třeba na základě stanoveného marketingového plánu plnit, dohlížet na toto plnění a soustavně vyhodnocovat efektivnost …víceAbstract:
Dissertation is about analysis of marketing strategy of Student Agency company, limited partnership on the czech market. It is neccesary for each company on the market to settle its strategic, but also operative and partial goals, which thanks to different marketing tools it is neccesary to reach, supervise this fulfilment and systematically evaluate the effectiveness of setlled and fulfilled goals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60934
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Ilya Bolotov
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60934
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná