Jaroslav Šícha

Diplomová práce

Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR

Mutlicriteria decision making about investments in advertising in Czech Republic
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je sestavit matematický model, který dokáže pomoci marketingovým pracovníkům s rozhodnutím, do kterého média investovat přidělené rozpočty na propagaci jejich zboží a služeb, neboli přeformulovat rozhodnutí o volbě vhodného komunikačního kanálu na matematický model, pomocí vhodných metod nalézt optimální řešení a to doporučit marketingovým pracovníkům. Práce obsahuje popis …více
Abstract:
The goal of this disertation work is to find a mathematical model, which could help marketing workers to decide in which media to invest money for advertising. It includes decription of each media channel (TV, radio, press and internet), the mathematical model and it's computation based on two methods and a real-life example.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Lukáš Saitz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16083

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii

Práce na příbuzné téma