Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR – Jaroslav Šícha
Jaroslav Šícha
Master's thesis
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Mutlicriteria decision making about investments in advertising in Czech Republic
Anotácia:
Obsahem této diplomové práce je sestavit matematický model, který dokáže pomoci marketingovým pracovníkům s rozhodnutím, do kterého média investovat přidělené rozpočty na propagaci jejich zboží a služeb, neboli přeformulovat rozhodnutí o volbě vhodného komunikačního kanálu na matematický model, pomocí vhodných metod nalézt optimální řešení a to doporučit marketingovým pracovníkům. Práce obsahuje popis …viacAbstract:
The goal of this disertation work is to find a mathematical model, which could help marketing workers to decide in which media to invest money for advertising. It includes decription of each media channel (TV, radio, press and internet), the mathematical model and it's computation based on two methods and a real-life example.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16083
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Lukáš Saitz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii