Chování spotřebitele na trhu privátních značek – Bc. Marie Nováčková
Bc. Marie Nováčková
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
Consumer behaviour in the private label market
Anotace:
Nováčková, M. Chování spotřebitele na trhu privátních značek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce se zaměřuje na trh privátních značek. Cílem práce bylo identifikovat faktory, které spotřebitele při nákupu privátních značek nejvíce ovlivňují. K poznání a zhodnocení aktuální situace na trhu privátních značek byla provedena analýza tohoto trhu na základě sekundárních dat …víceAbstract:
Novackova, M. Consumer behaviour in the private label market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis is dealing with market of private labels. The goal is to identify the factors that influence consumers when buying private labels the most. In order to understand and assess the current situation of the private label market, an analysis of this market has been carried out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
Pavel Kamarýt