Chování spotřebitele na trhu privátních značek – Bc. Marie Nováčková
Bc. Marie Nováčková
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
Consumer behaviour in the private label market
Abstract:
Nováčková, M. Chování spotřebitele na trhu privátních značek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce se zaměřuje na trh privátních značek. Cílem práce bylo identifikovat faktory, které spotřebitele při nákupu privátních značek nejvíce ovlivňují. K poznání a zhodnocení aktuální situace na trhu privátních značek byla provedena analýza tohoto trhu na základě sekundárních dat …moreAbstract:
Novackova, M. Consumer behaviour in the private label market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis is dealing with market of private labels. The goal is to identify the factors that influence consumers when buying private labels the most. In order to understand and assess the current situation of the private label market, an analysis of this market has been carried out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2023
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Reader: Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
Pavel Kamarýt