Rebranding firmy (na konkrétním příkladu) – Jaroslav Korčák
Jaroslav Korčák
Bakalářská práce
Rebranding firmy (na konkrétním příkladu)
Rebranding of a company (real example)
Anotace:
Tato práce pojednává o rebrandingu konkrétní společnosti. V teoretické části práce je rozebrána základní terminologie marketingu a rebrandingu. Jednotlivé pojmy jsou vysvětleny na konkrétních příkladech velkých společností. Dále se teoretická část práce zabývá positioningem. V praktické části je analyzována situace v reálné firmě. Ta musela díky únavě a nejednotnosti své corporate identity uvolnit …víceAbstract:
This thesis deals with rebranding of a real company. In the theoretical part I explain the basic marketing and rebranding terminology. Individual terms are described on real examples of big well-known companies. The term positioning is being explained further. In the practical part I analyze the situation of a concrete company. The firm had to step back from the position of the world's number one printing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15610
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15610
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding a repositioning vybrané značky
Gabriela Horáková -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Rebranding KDU-ČSL: stranická reflexe
Gabriela Vaňková