Umělá inteligence pro hraní počítačových her – Matěj Krzystek
Matěj Krzystek
Bakalářská práce
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Artificial Intelligence for Playing Computer Games
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a praktickou aplikací umělé inteligence v herním průmyslu. Nejprve poskytuje základní přehled o různých AI metodách použitých ve hrách a následně se detailněji věnuje konkrétním technikám řízení pohybu a rozhodovacím procesům autonomních agentů. V praktické části je prezentován vývoj počítačové hry, která slouží jako demonstrace těchto metod. Práce zkoumá, pod …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the analysis and practical application of artificial intelligence in the gaming industry. Initially, it provides a basic overview of various AI methods used in games and then examines in detail concrete movement steering techniques and decision-making processes of autonomous agents. The practical part presents the development of a computer game that serves as a demonstration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153633
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Platoš
- Oponent: Petr Prokop
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Autonomní agenti v prostředí hry pro mnoho hráčů
František Kobzík