Consumer behaviour in luxury clothing market – Denisa Toufarová
Denisa Toufarová
Bakalářská práce
Consumer behaviour in luxury clothing market
Chování spotřebitele na trhu s luxusním oděvem
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitele na trhu s luxusním oděvem v České republice. Hlavním záměrem práce je identifikace klíčo-vých faktorů působících na nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 40 let. Studie popisuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele a umožňuje hlubší po-chopení nákupních motivů, preferencí a postojů vůči spotřebě luxusního oděvu. Dále identifikuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of consumer behaviour in the luxury clothing market in the Czech Republic. The main purpose of the thesis is to identi-fy the key factors influencing buying behaviour of consumers in the age range of 18 to 40 years old. The study describes consumer purchase decision process and provides deeper insights into purchasing motives, preferences and attitudes to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Indický trh s luxusním zbožím
Hana Dytrtová -
Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím
Viktorie Oderská -
Mezinárodní a čínský trh s luxusním zbožím: čínské luxusní zboží v České republice
Helena Čengerová -
Čínsky trh s luxusným tovarom a jeho špecifiká
Andrej Oravec -
Efekty ekonomické teorie na trhu s luxusem u generace Z
Tomáš Kříž -
Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: superjachtový průmysl.
Anna Březinová -
Český a globální trh výtvarného umění (s akcentem na kritickou reflexi českých a zahraničních autorit)
Olga Dvořák -
Chování spotřebitelů se zaměřením na aspekty získávání oděvů
Gabriela Rokosová