Kateřina Jeništová

Bakalářská práce

Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu

Marketing campaign for a nonprofit organization with usage of influencer marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem influencer marketingu a jeho využití pro marketingovou kampaň neziskové organizace. Klade si za cíl navrhnout marketingovou kampaň za využití influencerů, kteří jsou pro tuto problematiku vhodní. Výzkum byl realizován pomocí rozhovorů s neziskovou organizací „Fandi mámám“, s maminkou Lenkou, které organizace pomohla s materiální pomocí a v poslední řadě s vybranými …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of influencer marketing and its utilization for the marketing campaign of a non-profit organization. Its aim is to propose a marketing campaign utilizing influencers suitable for this issue. The research was conducted through interviews with the non-profit organization „Fandi mámám“, with a mother named Lenka who received assistance from the organization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace