Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu – Kateřina Jeništová
Kateřina Jeništová
Bakalářská práce
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Marketing campaign for a nonprofit organization with usage of influencer marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem influencer marketingu a jeho využití pro marketingovou kampaň neziskové organizace. Klade si za cíl navrhnout marketingovou kampaň za využití influencerů, kteří jsou pro tuto problematiku vhodní. Výzkum byl realizován pomocí rozhovorů s neziskovou organizací „Fandi mámám“, s maminkou Lenkou, které organizace pomohla s materiální pomocí a v poslední řadě s vybranými …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of influencer marketing and its utilization for the marketing campaign of a non-profit organization. Its aim is to propose a marketing campaign utilizing influencers suitable for this issue. The research was conducted through interviews with the non-profit organization „Fandi mámám“, with a mother named Lenka who received assistance from the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/apy45/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová kampaň vybrané organizace
Nela Šrettrová -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Marketingová kampaň neziskové organizace
Petra Chudobova -
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
Aneta Randulová -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Návrh marketingové kampaně vybrané organizace
Kristýna Svobodová -
Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích
Alžběta Oborná