Igor Muller
Bachelor's thesis
The marketing strategy of Apple
Marketingové Strategie Applu
Abstract:
Cílem práce je zjistit a zaměřit se na vňejší vnímání společnosti Apple ze strany užívatelů v České republice a na Slovensku s následujícím předložením možné strategie pro posílení postavení společnosti Apple na těchto dvou trzích. Práce je rozdělena na tři části. První teoretická část obsahuje vysvětlení všech potřebných termínů a slovní zásoby pro obsahovou srozumitelnost práce. Druhá část představuje …moreAbstract:
The aim of this thesis is to find out the public perception of Apple in Czech Republic and Slovakia. Subsequently, to come up with different strategies to strengthen the position of Apple in these two markets. The thesis is divided into three parts. The first being theoretical part, where all the necessary terms and vocabulary is explained, in order for the reader to better understand the topic. The …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71940
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2018
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Luboslav Lopatka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Evaluating Influencer Marketing Perception Among Gen Z on Instagram
Renata Abdulgalejeva -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek