Důvody zavedení a efektivní využití CRM systému ve finanční instituci – Ing. Radim Čihák
Ing. Radim Čihák
Bakalářská práce
Důvody zavedení a efektivní využití CRM systému ve finanční instituci
Reasons for the Implementation and the Effective use of CRM System in a Financial Institution
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o Řízení vztahu se zákazníky (angl. Customer Relationship Management, CRM) ve finanční instituci a důvody jeho zavedení. V této bakalářské práci se zabývám vývojem interakcí vztahů se zákazníky od tradičního marketingu po současnou podnikatelskou strategii Řízení vztahu se zákazníky. Tato strategie je porovnávána se současným modelem péče o zákazníka ve finanční instituci …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with Customer Relationship Management (CRM) in a financial institution and the reasons for its implementation. At bachelor’s thesis I deal with the development of interactions of customer relationship marketing from traditional to the current business strategy, customer relationship management. This strategy is compared with the current model of customer care in financial institution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/syazx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
- Oponent: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich