Karolína Andreevová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Relationship marketing v době sociálních sítí

Anotace:
Absolventská práce na téma Relationship marketing v době sociálních sítí se v teoretické části zabývá přiblížením problematiky, jako je například budování vztahů, loajalita zákazníků, eWOM a nečestné chování zákazníků. Praktická část se skládá ze dvou kvantitativních dotazníkových šetření, jež jsou klíčovými pro stanovený cíl práce, kterýmž je porovnání názorů prodávajících a zákazníků a zjištění, …více
Abstract:
The graduate thesis on Relationship marketing in the age of social media deals in the theoretical part with an approach to issues such as relationship building, customer loyalty, eWOM and dishonest customer behaviour. The practical part consists of two quantitative questionnaire surveys, which are key to the stated goal of this graduate thesis, which is to compare the opinions of sellers and customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/z2w95a/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty