Relationship marketing v době sociálních sítí – Karolína Andreevová
Karolína Andreevová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Relationship marketing v době sociálních sítí
Anotace:
Absolventská práce na téma Relationship marketing v době sociálních sítí se v teoretické části zabývá přiblížením problematiky, jako je například budování vztahů, loajalita zákazníků, eWOM a nečestné chování zákazníků. Praktická část se skládá ze dvou kvantitativních dotazníkových šetření, jež jsou klíčovými pro stanovený cíl práce, kterýmž je porovnání názorů prodávajících a zákazníků a zjištění, …víceAbstract:
The graduate thesis on Relationship marketing in the age of social media deals in the theoretical part with an approach to issues such as relationship building, customer loyalty, eWOM and dishonest customer behaviour. The practical part consists of two quantitative questionnaire surveys, which are key to the stated goal of this graduate thesis, which is to compare the opinions of sellers and customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/z2w95a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDREEVOVÁ, Karolína. \textit{Relationship marketing v době sociálních sítí}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/z2w95a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program / obor:
63-41-N / 08 Zahraniční obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pohled rodičů na aktivity jejich nezletilých dětí na sociálních sítích
Aneta Hladíková -
Vliv struktury a intenzity aktivity na sociální síti Facebook na sociální vztahy mladých dospělých
Michal Šmilauer -
Analýza závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitách na sociálních sítích
Magdalena Böhmová -
Matky na rodičovské dovolené a jejich aktivita na sociálních sítích
Veronika Černohorská -
Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích
Adéla HORÁLKOVÁ -
Aktivita na sociálních sítích hotelu Almond v Teplicích
Adéla HORÁLKOVÁ -
Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
Marek Brostík -
Závislost na sociálních sítích a její prevence se zaměřením na volný čas
Pavla HÁJKOVÁ